2013/06/26

Valtava maailma kutsuu mua, mun on nähtävä tehtävä kaikki heti ja nyt

     Heippa muruset! Sori tämmönen pieni blogihiljaisuus. Aika vaan tuntuu valuvan johonkin. :( Oon tässä nyt pari viikkoa koittanut tehdä kaikkia pikkuhommia kotona sekä isovanhempien luona mm. nurmikon leikkuuta, saunan pesua yms. Oon myös saanu pikku kesä flunssan; mulla on ihan tajuton yskä ollu jo viikon, mutta kyllä se tuntuu jo hiukan hellittävän. :) Jonne pääsi ykkösellä inssistä läpi ja sai viime viikon tiistaina kortin, Jei! Nyt ollaan ajeltu Jonnen omalla pikku Seatilla ympäri ämpäri.
      Käytiin tänään Turussa Jonnen, Eetun ja Neean kanssa, Jonne tietty sitten kuskina. Meidän kanssa Turussa pyöri myös Suski ja Aleksi. Tein joitain pieniä ostoksia, joista kuvia ja enemmän ehkä jo huomenna täällä blogin puolella. :)
      Alkaa olla jo aika myöhä ja aamulla aikainen herätys sillä mennään äidin kanssa taas huomenna isovanhemmille puuhommiin. Kuullaan taas, murut! <3

-H

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti